Los bericht bekijken
Oud 23 december 2002, 16:15   #14
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Je gaat totaal niet in op wat ik zeg dat de Europeanen nu moeten meemaken, zelfs als ik een beeld schets waarmee je je in onze situatie kan inleven wil je er niet op reageren.
Wat de Europeanen nu moeten meemaken??? Ohhh, wat erg. De Europeanen hebben het toch zo slecht. Het zijn de Europeanen die de rotbaantjes hebben, slecht betaald worden, elke dag gediscrimineerd worden, niet binnengelaten worden bij discotheken, onder de armoedegrens leven. Waarom heb je het niet over wat de Congolezen moesten meemaken? Die zijn eeuwelang door Belgen als slaven misbruikt, verkracht en vermoord. Of waarom heb je het niet over de Indianen die door de westerlingen zijn uitgemoord? Waarom heb je het niet over de moslims in Bosnie die op brute wijze zijn verkracht en afgeslacht? De niet-Europeanen hebben het veel moeilijker dan de Europeanen.

Citaat:
Ik wil helemaal niemand iets opdringen. Ik wil mijn oude maatschappij terug!
Dat excuus wordt gebruikt om de moslims jullie waarden en normen op te dringen. Waarom gebruiken jullie dan altijd het woord "aanpassen"? Dat is sociale drang.

Citaat:
Ik wil dat de westerse waarden behouden blijven, en dat zijn :
- de vrijheid van onderzoek;
- de vrijheid van denken;
- de vrijheid van meningsuiting;
- de vrijheid van handelen.
Die waarden gaan nooit verloren. Jij probeert een ongegronde angst te zaaien onder de Vlamingen.

Citaat:
En ik moet hier helemaal geen totalitaire dictatuur die mij komt zeggen hoe ik moet kakken of pissen zoals in :


Eens liep de Heilige Profeet (salla allahoe aleihi wa sallam) langs twee graven en zei:
"Deze twee personen die hier begraven liggen, worden zwaar gestraft voor alledaagse tekortkomingen: een van hen verschoonde zich niet goed na het urineren, de ander roddelde graag."

Regels met betrekking tot stoelgang/ urineren:
- Men moet vermijden rug of gezicht te keren naar de Qiblah.
- Het wordt sterk afgeraden om staand te plassen, behalve als het onvermijdelijk is.
- Als iemand een ring aan heeft, waarin is gegraveerd de naam van Allah, de kalima e shahada of een vers uit de Heilige Koran, dan moet men deze uit blijk van respect en achting uittrekken alvorens het toilet binnen te gaan.
- Terwijl men zijn behoefte aan het doen is, is het ongepast dat men praat, onnodig hoest, een vers reciteert of zelfs "Al-hamdoelillah" zegt na het niezen.
- Men moet het toilet met de linkervoet eerst binnengaan en met de rechtervoet eerst weer naar buiten. Terwijl men binnengaat kan men het volgende gebed opzeggen:
" allahoemma innie a´oedhoe bika mina- al- gobothi wa-al- gabaaieth".
(O Allah, tot u neem ik mijn toevlucht voor de kwaadaardige mannelijke djinn en de vrouwelijke djinn)
Als men het toilet verlaat zegt men:
" Al alhamdoelillahi-ladhie adhhaba ´annie-al- adhaa wa ´afaanie."
(Lof zij Allah, Die mij verlost heeft van het vuil en mij verlichting heeft geschonken)
Als men deze woorden niet kan herinneren zegt men gewoon: "ghoefraanak!" (O Allah, ik smeek u om vergiffenis).
- Het is verboden om in stromend of stilstaand water te urineren en op plaatsen waar mensen bij elkaar komen (zoals onder een boom waar mensen vaak in de schaduw zitten, maar ook in de portieken van gebouwen!).

Reiniging (na toiletbezoek) geschiedt als volgt:
Na de behoefte gedaan te hebben gebruikt men eerst toiletpapier. Daarna reinigt men zich met water en droogt zich af met toiletpapier. En men gebruikt hierbij de linkerhand (niet de rechter). Daarna wast men zijn handen goed schoon met water en zeep. Slechts in noodgevallen kan men volstaan met alleen toiletpapier.


Iedereen moet zelf weten hoe hij zijn kont afveegt. Denk maar niet dat er politieagenten zijn in moslimlanden die kijken hoe jij je reet verschoont.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden