Los bericht bekijken
Oud 20 november 2019, 20:06   #101
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Zolang hier niet het referendum kiezen ingesteld word en de keuze van het volk toegepast word zoals in Zwitserland (waar zelden politieke troebels zijn de laatste +50 jaar) zullen de maffia praktijken en sjoemel in de achterkamers tussen de particratie partijen ons land blijven vergiftigen om hun partij gebonden kiesvee te bevoordelen.

Groot drama dat de kunstwereld wat zou moeten in leveren. Terwijl kwaliteit zichzelf altijd kan onderhouden....Maar bijna géén woorden worden gebruikt om het onrecht dat invaliden die al van het levensminimum moeten overleven nu ook noodzakelijke medicatie niet meer terug betaald krijgen.

>>>Dit om het gezonde en nu al zwaar overgecompenseerd kiesvee dat verbonden is aan mutualiteit enz. verder in de watte te leggen....<<<

Indien men het probleem niet van af de bodem aanpakt en geen degelijke fundatie creëert zal de sjoemel blijven.

Sjoemel merk België is nog nooit democratisch geweest!

Wij MOETEN gaan kiezen om hen toestemming te geven om ons te misbruiken!
Wat is het verschil met een dictatuur????
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 november 2019 om 20:08.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden