Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2007, 12:29   #20
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Zoals ik het nu lees denk jij dat harddruggebruikers automatisch verslaafden zijn. Nu weet ik wel dat er al allerlei onderzoeken en studies geweest zijn om ons een algemeen beeld te geven van die prullen, toch ben ik van overtuiging dat men elk geval apart moet bekijken...mensen verschillen nu eenmaal, de ene is inderdaad direct verslaafd en zit in een bodemloze put, maar een ander heeft misschien het karakter om het onder controle te houden (ikzelf kan het niet weten, 'k heb daar geen ervaring mee).

Stel dat die 2de soort echt bestaat, wat altijd mogelijk is, en die persoon bezorgd geen (over)last t.o.z. van andere mensen, maar tevens ook niet wil stoppen met de harddrugs, zou je die dan ook verplicht laten afkicken, met al dan niet de nodige maatregelen?
Van de meeste hard drugs is geweten dat ze bij een eerste gebruik reeds je zenuwstelsel zodanig beschadigen dat je meteen hooked-up 4 life bent. Ik geloof niet zo in de niet-verslavende hard drug. Je telt in mijn ogen ook zoveel geld niet neer en neemt niet zoveel risico (slecht spul) als je het niet nodig hebt.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden