Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2014, 23:21   #342
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard Als ik het niet kan halen dan zijn de anderen arrogant....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauste Bekijk bericht
Ik zal nooit op een taalfout wijzen van een forumgenoot. Zoals je schrijft begaat iedereen wel eens een fout, ik incluis.
Indien iemand echter zelf collega's verbetert of mij in quasi elke posting vanuit de hoogte van zijn holle arrogantie aanschrijft, zal ik hem niet meer sparen. Dat hij zijn fouten banaliseert, toont zijn totale gebrek aan zelfkritiek en zelfrespect, kenmerk van opgeblazen kikkers.
Nemo me impune lacessit.
Of wie voelt dat hij het onderspit delft in de diskussie, dan maar zijn opponent arrogantie aanwrijft; het zwaktebod van trachten te overtuigen met persoonlijke aanvallen in de plaats van met zakelijke argumenten.
Zoals een kat die in het nauw gedreven is, een hoge rug opzet en en wild om zich heen krijst.

Een pijnlijk verlies van zelfbeheersing etaleert ge hier.
Zoals trouwens hier:
http://forum.politics.be/showthread....ie#post7012627
Uitgerekend aan Jan zoudt gij hier nu net een voorbeeld kunnen nemen; nog nooit of nimmer heb ik die zien schelden.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 22 februari 2014 om 23:31.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden