Discussie: Ledenaantallen
Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2008, 20:09   #421
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vavli Bekijk bericht
Speciaal voor Eric, wat opbeurend nieuws : pas gelezen op de webiste van pvda:

Ook Marc Van Muylem, sp.a’er en voormalig loco-burgemeester van Hoboken, schaart zich achter de oproep van Van Bellingen, zo schrijft hij in een lezersbrief in De Morgen. “Alleen denk ik dat de heer Van Bellingen zich op een andere planeet bevindt. Van Bellingen is niet de eerste die met een dergelijk project naar buiten komt. De voorbije twee jaar is in Hoboken een gelijkaardig project gestart, met beperkt resultaat. Het probleem is dat alsmaar meer linkse partijen naar een dergelijk project vragen maar het in de praktijk laten afweten. Het project in Hoboken heeft het voorbije jaar heel wat initiatieven genomen met een schitterend resultaat, alleen is dit het resultaat van een aantal individuen en de PVDA in het bijzonder. De positieve inbreng van de PVDA is hierbij heel belangrijk. Voor de sp.a is deze invulling wel wat anders. Burgemeester Janssens en schepen Voorhamme zien een samenwerking met de PVDA niet zitten omdat de gemoederen in Antwerpen, met de NV-A als blok aan hun been, hun eigen zitje niet in het gedrang mogen brengen. Van bekrompenheid gesproken”, aldus Van Muylem.
Ik denk dat dit geen actueel nieuws is, of vergis ik me....
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden