Los bericht bekijken
Oud 27 april 2016, 13:00   #109
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als alle joden ter wereld naar Israel zouden trekken, gooien ze hun eigen ruiten in, vooral de joden in de VS, die steun van daaruit zijn ze kwijt, dat is al geen voordeel.

Israel heeft kernwapens, die ook gebruikt zullen worden bij eventuele aanvallen waar Israel dreigt ten onder te gaan, zullen ze niet alleen ten onder gaan, IS weet dat maar al te goed, 't voetvolk/kanonnenvoer geeft maar al te graag z'n leven voor die zogezegde maagden, niet de leiders, zó dom zijn die nu ook weer niet. Bovendien werd Israel al bedreigd door IS.

Nee, daar heb ik geen antwoord op gekregen, of ik moet er overheen gekeken hebben.

Ik weet ook dat jouw mening, noch de mijne van tel is in de internationale politiek, maar je mag ze wel uiten hier.

Israel bestaat, indien de mohamedanen dat lapje grond willen, hoeven ze enkel maar te proberen 't te in te nemen, dat hebben ze trouwens, zonder succes, al meerdere malen geprobeerd.
Ze hebben telkens op hun mohamedaanse smoelen gekregen, bovendien is hun land aan de andere kant van de Jordaan, in Jordanië.

Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dat land geen bestaansrecht gunnen, terwijl er zoveel mohamedaanse landen dictatoriale, onderdrukkende regimes voeren waar nauwelijks tot geen kritiek op komt en hun bestaansrecht al zeker niet in twijfel wordt getrokken, terwijl al die landen veroverd zijn door arabische mohamedanen, die horen daar dan ook helemaal niet thuis.
Je richt je op de verkeerde. Ja, Mohammedaanse migratie naar Europa moet stoppen, de Islam mag niet uitbreiden op dit continent en liefst van al verminderen maar het zionisme is een veel grotere bedreiging voor Europa.

Zionisten streven naar het einde van de Europese beschaving en dat proces is al ver gevorderd, misschien zelfs niet meer terug te draaien.

Het Israëlisch-Palestijns conflict interesseert mij niet meer maar zolang het zionisme Europa in zijn greep houdt, zal ik de Palestijnen steunen op hun weg naar zelfbeschikking.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden