Discussie: De oneindigheid.
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2016, 13:00   #130
microwezen
Parlementsvoorzitter
 
microwezen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Locatie: Cranleigh, UK
Berichten: 2.398
Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Mocht jij menen dat Microwezentje ergens iets zinnigs heeft gezegd, dan wil ik het gaarne van je horen.
Ik geef alleen maar zinnige antwoorden.
JIJ bent degene die nergens op ingaat.
Maar jouw beperkte denkraam ziet natuurlijk de tekst "bagger" als uitgebreid onderbouwd antwoord.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Maar mijns inziens is het allemaal bagger, wat ik dan alleen (helaas) als zodanig kan kwalificeren en niet anders.
Alle onzin die jij post is al tot in den treuren behandeld en onderuitgeschoffeld. En het enige dat van jou komt is "nee hoor" en dan denk je dat je een uitgebreid en ook weer uitstekend onderbouwd antwoord hebt geven. Geeft mooi jouw "discussieervermogen" weer. (uiteraard allemaal te vinden op het forum, maar dat zoek je zelf maar uit)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Maar ik heb toch nog mijn best gedaan en wat je in de daarop volgende posten kunt lezen, als je dat interesseert tenminste.
Ik ga er niet eens meer op in. Te dom om voorbeelden te snappen en te zot om het te begrijpen.
Bij Twitter hadden ze 'slechts' 9,349 tweets nodig om dat te begrijpen. Hier hebben ze het na ruim 15800 posts nog steeds niet door. <insert willekeurig Nederlands vooroordeel over Belgen hier >
Verder dan "Je weet helemaal niks, weet je weer niks zinnigs te zeggen, ook hier alleen maar gebakken lucht, ook dit is weer dikke onzin die nergens op slaat, Niveau kleuterschool...., daar weet je nog steeds geen antwoord op, ook dit is alleen maar bagger, Daar kan zelfs een heks niet tegen op.....,weer allemaal onzin, ook allemaal bagger, Nergens enig inhoudelijk tegenargument, Ze kan alleen maar bagger produceren, bagger aan leugens en beledigingen", zonder enige argumentatie kom je niet.
(oh wacht, dat zijn voor jou uitstekend onderbouwde argumenten )
__________________
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING!
Atheïsme is geen geloofssysteem.
Het vertelt niet hoe en wat je moet denken.
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden