Discussie: De oneindigheid.
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2016, 13:31   #131
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht
Ik geef alleen maar zinnige antwoorden.
JIJ bent degene die nergens op ingaat.
Maar jouw beperkte denkraam ziet natuurlijk de tekst "bagger" als uitgebreid onderbouwd antwoord.
Hier weer niks inhoudelijks dus.
Citaat:

Alle onzin die jij post is al tot in den treuren behandeld en onderuitgeschoffeld. En het enige dat van jou komt is "nee hoor"
twee dikke leugens, ten eerste heb je me nooit onderuit geschoffeld.
Zo ja, wil ik alsnog horen waar.
En waar je toch nog iets inhoudelijks beweert (maar verder geen antwoord is op wat ik beweer, zoals die onzin van je zwembroekenlogica) geef ik altijd nog een reactie, waar het maar mogelijk is.
Of ook dat Venus verhaal wat ook nergens op slaat.
Of snooker en dat gasverhaal.
Allemaal dikke onzin.
Citaat:
en dan denk je dat je een uitgebreid en ook weer uitstekend onderbouwd antwoord hebt geven. Geeft mooi jouw "discussieervermogen" weer. (uiteraard allemaal te vinden op het forum, maar dat zoek je zelf maar uit)
Vele malen heb ik jouw onzin beantwoord, zoals die van Venus, maar aangezien je nog steeds het verschil niet weet tussen filosofie en wetenschap kan ik wel aan de gang blijven.
En ik ben zeker geen dictator, maar dat is de wetenschap die niks van mijn atoomtheorie wil weten.
Ik sta open voor elk redelijk tegenargument wat ik echter nog nooit heb gehoord en ook zeker niet van jou.
Het enige wat je produceert is bagger wat nergens op slaat.
Citaat:

Ik ga er niet eens meer op in. Te dom om voorbeelden te snappen en te zot om het te begrijpen.
Bij Twitter hadden ze 'slechts' 9,349 tweets nodig om dat te begrijpen. Hier hebben ze het na ruim 15800 posts nog steeds niet door. <insert willekeurig Nederlands vooroordeel over Belgen hier >
Verder dan "Je weet helemaal niks, weet je weer niks zinnigs te zeggen, ook hier alleen maar gebakken lucht, ook dit is weer dikke onzin die nergens op slaat, Niveau kleuterschool...., daar weet je nog steeds geen antwoord op, ook dit is alleen maar bagger, Daar kan zelfs een heks niet tegen op.....,weer allemaal onzin, ook allemaal bagger, Nergens enig inhoudelijk tegenargument, Ze kan alleen maar bagger produceren, bagger aan leugens en beledigingen", zonder enige argumentatie kom je niet.
(oh wacht, dat zijn voor jou uitstekend onderbouwde argumenten )
Allemaal bagger en beledigingen zonder enig inhoudelijk argument, noch op mijn atoomtheorie en noch op deze draad die over het oneindige gaat.

Maar goed, ik ben al die dikke leugens en beledigingen wel gewend, al 41 jaar lang.

En wat zou ik verder ook kunnen verwachten van iemand die zijn zwembroek niet uit trekt voordat ie die in zijn zak steekt.....

Dat moet dan wetenschap heten.....



Behalve natuurlijk de logica van de wetenschap die slechts tijdelijk is, zolang er zwembroeken zijn..., en daarom is ook het heelal van de wetenschap slechts tijdelijk: eens ontstaan gaat ze ook weer onder.
Nu gelukkig maar eens van die ellende verlost te zijn.

De waarheid van de heilige geest is echter eeuwig.
Goed omdat met Pinksteren te herdenken.....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 16 mei 2016 om 13:40.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden