Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2019, 23:14   #9
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En, welke resultaten geeft dat kaartje nu weer? Wat begrijpt u ervan?

Ik heb het artikel gelezen, en kom tot de conclusie dat het rode vlekje in uw kaart de zone binnen de huidige, grotere en veel sterkere sarcofaag is. Binnen die sarcofaag zijn er plekjes waar men na een paar uur gewoon levend dood is*, zoals naast de olifantspoot, waar men spreekt over minuten.

Daarbuiten zijn er enkele plaatsen waar men zwaar besmet materiaal heeft achtergelaten, en waar men na een paar dagen misschien , mogelijk symptomen van stralingsziekte kan vertonen. Zoals de kelder van het lokale hospitaal waar men een duizenden gebruikte gas/stofmaskers heeft gedumpt.

Maar het artikel vermeld ook dat de hoofdmoot van de omgeving (het gele) in een paar uur een bezoeker evenveel "straling bezorgt" als in 1 jaar. Nu is de vraag, 1 Jaar in Antwerpen, net naast de kerncentrale van Doel, of 1 jaar in de alpen, of 1 jaar in de Ardennen, of 1 jaar als piloot voor transcontinentale vluchten, of 1 jaar in Ramsar, India.

* Levend dood, men is nog steeds bij bewustzijn, maar gaat dood binnen een paar weken aan de resultaten van stralingsziekte.
Oké ik begrijp u
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 8 mei 2019 om 23:17.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden