Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2012, 09:49   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
eerlijk gezegd kan het mij weinig schelen dat hij zijn post wil laten toekomen in de zestien. Feit dat hij een land moet leiden maar tegelijk burgemeestertje wil blijven spelen, d�*t is het echte probleem
Ik ben van een ander gedacht.

Dit is duidelijk belangenvermenging. Op die wijze is hij niet evenveel de eerste minister van alle Franstaligen. (van de Vlamingen is hij al helemaal geen eerste minister, want geen meerderheid aan Vlaamse kant)

Bovendien lijkt het of hij die mails en brieven zal laten behandelen door administratief personeel dat door alle belastingbetalers betaald zal worden.

En het schendt het gelijkheidsbeginsel voor alle kandidaat-burgemeesters of gemeenteraadsleden van Bergen.

Ik denk dat ik hem ook een mailtje ga sturen ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden