Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2019, 09:14   #77
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
8 introverte Vlamen liepen langs een stervende man op de Grote Markt van Kortrijk. "Oei, raur volk" dachten de Vlamen en geen enkele belde de hulpdiensten. Was er een moslim of iemand van Zuiderse afkomst voorbijgekomen, die had onmiddellijk hulp geboden. Het probleem is dus niet te veel, maar te weinig migratie. En qua integratie, laat ons hopen dat nieuwe Belgen zich niet te snel integreren in deze kille onverschilligheidscultuur die een medemens gewoon laat sterven!

https://www.standaard.be/cnt/dmf20191008_04652076
Denk ook niet dat ik zou geholpen hebben, hangt ervan af hoe z'n kleren waren enzo en hoe duidelijk het was.

De laatste die ik geholpen had was zo dronken dat die niet meer kon rechtstaan en zichzelf volgescheten, toevallig ook symptomen van iemand die aan het sterven is maar ik zat er dan wel mee, wat een gedoe.

Dan heb je de Roma dievenbendes die van alles doen om dichterbij te komen en je aan te raken en dan te bestelen, doen alsof ze hulp nodig hebben en andere tricks. De criminele gekleurden verpesten het voor deze die echt aan het sterven zijn, jij ziet natuurlijk enkel die blanke die voorbij loopt.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden