Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2018, 14:57   #1
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard Wegen die de Commies hebben gesaboteerd.

Een voorbeeld van Commies die uw mobiliteit afpakken.

Nazareth, Warandestraat.
Is een weg die de nabijheid van de E17 wisselaar (waar langere tijd terug die grote kettingbotsing plaatsvond) verbindt met Nazareth kern.
Komende van Deinze (langsheen industriezone De Prijkels, waar tussen haken heel recent alweer een bos verdween), E17 over, paar honderd meter verder (richting Gavere), linksaf, almaar rechtdoor, en je was in centrum Nazareth.
Tot voor een paar jaar was deze Warandestraat nog een simpele brede betonbaan tussen dorpen, zonder indelingen, zoals ze vroeger allemaal waren, waar de diverse weggebruikers niet gebonden waren aan bepaalde delen van de weg, en bij nodig gewoon wat meer naar links of rechts konden.
En toen kwamen de Commies, en met hen de smeerlapperij van de Commies. Ik passeerde er rond die tijd diverse malen per week, als fietser, en heb dus het teloorgangsproces van nabij meegemaakt.
Er kwamen drempels, eilanden, hindernissen, S bochten, op 1 punt werd rechtdoor afslaan, enz, het bekende gamma Commie rommel.
Ik rij daar nu veel minder frequent (een occasionele keer met maanden tussen), gisteren was zo een keer.
En de Commie-verklooiwerken bleken (eindelijk) afgemaakt te zijn.
Nog 1 wijziging sinds laatste keer (eind vorig jaar): +3.5 ton verboden, en lokaal verkeer aan laatste stukje (kant E17). Typerend.
Resultaat van deze blokkage is dat het verkeer nu verder richting Gavere moet rijden en langsheen 's Gravenstraat in Nazareth centrum moet.
De trajecten vormen een gelijkzijdige driehoek, en het verkeer moet nu langsheen 2 zijdes ipv 1 zijde. Weer zoveel tijd en brandstof verklooid, naast de zo 2 keer drukker geworden 's Gravenstraat, en resulterend file effect.
Gisteren moest ik in die Warandestraat 2 keer de drempel fietspad-autobaan af/op hotsen, wegens auto's erop, simpelweg omdat het voor de bewoners door de versmallingen nu kiezen is tussen fietspad blokkeren of autobaan blokkeren, 1 van de auto's had een aanhangwagen met tuinafval erin en chauffeur zat erin.
Vroeger, met de oude simpele brede betonbaan, kon ik als fietser gewoon rond die auto's rijden, zonder over drempels te moeten sukkelen. Net zoals auto's dat ook konden. Er was immers ruimte, geen scheidingen.

Ooit eens "Kilroy was here" tegengekomen?
Wel, hier is het "RotCommie was here".
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden