Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2018, 21:00   #15
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
drempels, knippen van wegen enz. absoluut noodzakelijke maatregelen om mensen te beschermen tegen autoterroristen en er ook ervoor te zorgen dat mensen minder als echte idioten de auto gebruiken zoals dat thans het geval is.
Dat is ook wat de NAZI's deden: een heel dorp straffen voor het gedrag van enkelen.

Toen autostrades werden aangelegd waren ze een aanvulling op het bestaande wegennet.
Intussen hebben de rotCommies dat bestaande wegennet zodanig gesaboteerd dat het mobiele bevolkingsdeel steeds meer op hopen en in files wordt gedrumd, waar dan ongelukken gebeuren en nog meer mobiliteitsverlies.
Het land staat intussen vol Berlijnse Muren.

Ik, als fietser, ben genoopt tot steeds meer risiconame. Ik moet nu om de haverklap kruisen met auto's / oversteken tussen de Staatsrommel, waar ik vroeger gewoon rechtdoor / rechts kon rijden tot bestemming. Die Commie-Muren maken dat chauffeurs, waar ze fietsers niet kunnen (intussen ook al niet mogen) inhalen, je nog raprap pogen voorbij te schieten. En ik kan ze dat moeilijk kwalijk nemen, want anders zijn ze genoopt om minutenlang achter mij te sukkelen.
Die drempels overal, ook als fietser, zijn ronduit gevaarlijk, ik ben de voorbije 10 jaar al een dozijn keer uitgeschoven door de schuine kanten en gevallen door niveauverschillen, op de zotste / gevaarlijkste plaatsen.
En dat van beide richtingen kunnen komen voor chauffeurs, ik heb het genoeg zien gebeuren, eerst leggen de RotCommies een tweerichtings apartheidsfietspad, daar gebeuren dan een reeks aanrijdingen tussen fietsers en auto's, waarop de RotCommies dan grote borden plaatsen die waarschuwen voor fietsers van beide richtingen.
Borden, genoodzaakt door hun eigen smeerlapperij.

De vraag kan worden gesteld in hoeverre al die sabotage niet meer onveiligheid veroorzaakt dan veiligheid.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 3 juni 2018 om 21:13.
Erw is offline   Met citaat antwoorden