Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2019, 09:46   #66
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
...
En zolang je met bankcontact werkt binnen de Benelux is er geen probleem, maar eens daarbuiten, moet je extra betalen om aan je eigen geld te kunnen.
Gebruik je visa, dan betaal je steeds om je eigen geld te kunnen uitgeven.
Een hele poos geleden was ik in Bangkok.
Om ter plaatse leuke dingen te kunnen doen: hier bij ons dollars gekocht, en dan ginder die omwisselen naar bath. (wellicht nu met de euro niet meer nodig om de omweg naar dollars te moeten doen).

Er waren natuurlijk teveel leuke dingen te doen, dus ik haalde baths af met mijn visa.
Bleek al bijeen een flink goedkopere koers te zijn.

Ik denk nu: wisselen met kredietkaart is elektronisch; er moet geen fysieke verplaatsingen zijn van de biljetten: altijd goedkoper.
Rechtstreeks bij de aanbieder van leuke dingen betalen met kredietkaart, buiten de eurozone: nog goedkoper.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 oktober 2019 om 09:47.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden