Los bericht bekijken
Oud 14 september 2019, 12:58   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Juncker: Ik heb nog nooit een Belg ontmoet die trots is op zijn land.

Stel ik mij de vraag of dat niet volledig terecht is, dat er geen enkele Belg meer is, die trots is op wat er nog overschiet van zijn/haar land?

Misschien zijn er wel mensen bij de autochtonen die zich de vraag stellen: Is het 'ons' land eigenlijk nog wel?

Moeten wij Belgen trots zijn dat de krijgsmacht met problemen worstelt de laatste tijden?

Volgens de topgeneraals is dat geld nodig om de krijgsmacht strijdbaar te houden.

Laatste tijden gebruikt men bepaalde gelden liever om het 'wir schaffen das' aan te wakkeren dan om onze eigen veiligheid/krijgsmacht met te financieren.

Voor het opzetten van migranten/asielzoekerskampen trekt men bakken geld uit, zij die hier in de eerste plaats al niet moeten zijn.

Bepaalde politici gaan dan nog wat dansjes ten beste geven in Zuid-Afrika + er nog aardig wat €'s te gaan schenken.

(die gelden die bepaalde politici daar gaan uitdelen zou men beter gebruiken om nieuwe scholen,onderwijs/ziekenhuizen/leger/rusthuizen met te bouwen)

En dan moet je trots zijn op je eigen land?

Meent die dat echt zelf die Junker?????

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2019 om 13:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden