Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2019, 14:26   #18253
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wat die man zegt, is eigenlijk: wat er ook van weze, WIJ hebben geen vliegende schotels gemaakt, en niemand anders is bekwaam om er te maken.

Hij zegt niet dat er bestaan. Hij zegt enkel dat wij er geen gemaakt hebben.

Ik zou ook kunnen zeggen, en dat zou perfect logisch zijn:
"ik kan U verzekeren, dat, indien het gegeven is dat het Spaghetti monster bestaat, wij het niet zijn die het gemaakt hebben".



Absoluut. Er bestaan ongeidentificeerde vliegende voorwerpen. Bijvoorbeeld, meteorieten, maar er zijn nog andere verschijnselen waar we niet alles geidentificeerd hebben.




Meer geld voor de luchtmacht !



I believe...




De luchtmacht is een bende zeveraars die niet alles willen zeggen aan 't volk !



Ah, het is een evidentie dus. Eens je zoiets zegt, ben je een zeveraar natuurlijk, tenzij het om algemeen aanvaarde kennis gaat, wat duidelijk niet het geval is. Hij had ook kunnen zeggen "natuurlijk was Kennedy een reptiel. En een dat van een andere planeet kwam".




Ik beschouw bezoeken van buitenaardse wezens niet als onmogelijk. Maar wel als totaal onbewezen, en elk "bewijs" ervan is kinderachtig. De dag dat we echt buitenaards bezoek krijgen, zullen we het weten, en die dag vervloeken, en er zal niet de minste twijfel zijn.

Beschouw het een beetje zoals het bezoek van de Spanjaarden aan de Indianen. Die hebben het ook direct geweten, en hadden er nadien niet de minste twijfel over. En ze zullen die dag ook wel vervloekt hebben.
Hmm… I believe… Nogal wat gemakkelijk uw uitleg, niet? Militaire piloten en astronauten zijn goed getrainde piloten. Die niet zomaar iets gaan beweren. Het zijn goede observatoren. Zeker niet als hetgene wat zij zien bevestigd wordt op en door film.

Zoals bij deze piloot hier.
https://video.foxnews.com/v/56888551...#sp=show-clips


Of zoals bij deze astronauten
https://www.syti.net/UFOSightings.html#anchor355602




We kunnen deze berichten toch moeilijk negeren. Alhoewel u vrij goed uw best doet om dit wel degelijk te doen. Ten onrechte volgens mij. Waarschijnlijk komt dit omdat u bevooroordeeld bent. U gaat ervan uit dat zoiets (zulke tuigen) niet kan bestaan. Blijkbaar kan het wel volgens deze deskundigen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 maart 2019 om 14:33.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden