Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2019, 11:08   #18254
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
We kunnen deze berichten toch moeilijk negeren. Alhoewel u vrij goed uw best doet om dit wel degelijk te doen. Ten onrechte volgens mij. Waarschijnlijk komt dit omdat u bevooroordeeld bent. U gaat ervan uit dat zoiets (zulke tuigen) niet kan bestaan. Blijkbaar kan het wel volgens deze deskundigen.
Ik ga helemaal niet ervan uit dat die tuigen niet zouden kunnen bestaan. Ik denk dat dat prima kan. Maar de manier waarop die zouden moeten bestaan volgens die verhaaltjes is gewoon belachelijk antropomorfisch. Het is niet anders dan met verhaaltjes over monsters, spoken en dergelijke meer.

De Indianen hebben ondervonden wat het is, als er "aliens" toekomen. Geen Indiaan die moest twijfelen dat Europeanen in hun land toegekomen waren. Geen furtieve twijfelachtige getuigenissen. Totaal onderwerpen en uitroeien.

De negerkes in Afrika hebben het ook geweten toen ze "aliens" op bezoek kregen. Toen wij de Noormannen als aliens over de vloer kregen, wisten we ook hoe laat het was.

De dag dat we echt bezoek krijgen, zullen we het geweten hebben (en die dag vervloeken). Vandaar dat uw uitgerokken humanoide in een vliegend soepbord die zich mislukt discreet wilde gedragen, gewoon ridikuul is.

Het is een bijzonder ongeloofwaardige bewering om uitgerokken humanoides in een vliegend soepbord op furtief bezoek te krijgen. Dat besluit kan enkel maar getrokken worden, als alle meer plausibele verklaringen van de elementen die erop wijzen, uitgesloten werden. De enige elementen die we nu hebben, zijn "getuigenissen". Dat is, zoals we weten, bijzonder POVER bewijsmateriaal, waar 1001 mogelijke andere verklaringen voor zitten.

Tonnen materieel bewijsmateriaal, dat ons enkel maar als meest plausiebele verklaring, zou laten besluiten dat er, tegen alle verwachtingen van redelijkheid in, inderdaad wat uitgerokken humanoide wezens zijn die ons onhandig op furtieve wijze proberen te bezoeken in hun vliegend soepbord, is het enige dat redelijkerwijze tot die conclusie zou laten komen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 5 maart 2019 om 11:13.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden