Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2017, 11:56   #7062
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb hier talloze bronvermeldingen gegeven die bewijzen dat het Britse spoor duurder is voor reiziger en belastingbetaler dan de maatschappijen op het Europese vasteland.
Je hebt er geen één gegeven die aantoonde dat de NMBS effectief goedkoper is dan British Rail. En laat dat net hetgene zijn dat ik je altijd heb aangegeven: de NMBS is duurder dan British Rail voor de maatschappij.
Die claim heb je aangetoond gekregen met bronmateriaal; jij hebt die op geen enkele manier weerlegd, je hebt enkel flauwe excuses en gedraai vertoond, om toch maar niet op die essentie te moeten reageren.

En heel concreet reageer je ook hier naast de kwestie: ik heb je in de voorbije pagina's ettelijke keren gevraagd om een bronvermelding bij claims die je maakte. Jij hebt die geen enkele keer gegeven, ook nu nog niet, en je danst ook hier weer rond de hete patat, door te verwijzen naar ander "bronmateriaal" die niet gerelateerd is aan de vragen die je in de voorbije 5 pagina's zijn gevraagd.

Citaat:
Natuurlijk niet, dat past niet in uw kraam. Als blijkt dat de Fransen, Duitsers, etc. het beter doen dan de Britten, waarom zouden we dan de
Britten als voorbeeld nemen en niet onze buurlanden? Dat is een logische vraag die U steeds weigerde te beantwoorden.
Die vraag is dan ook niet relevant wanneer ik je ene vergelijking maak tussen de NMBS & British Rail.
Het is niet omdat de uitkomst daarvan je niet zint, dan je dan maar mist moet gaan spuien door er andere landen bij te sleuren, waarover ik het in de eerste plaats niet heb. En het is nog minder omdat de uitkomst van hetgeen je aangereikt wordt je niet aanstaat, dat je je dan alleen maar moet beperken tot tegenvragen, terwijl je zelf nooit vragen beantwoordt.

Op materiaal dat andere je aanreiken waarbij blijkt dat zelfs Frankrijk het niet beter doet, ga je trouwens ook vlotjes in negeer-, verdraai- en claim-modus.

Citaat:
Er bestaat geen wetenschappelijke vergelijkende studie, ook U hebt er geen kunnen vinden.
Je hebt daarentegen wel een onderbouwde berekening gekregen. Dat is meer dan jij ooit te bieden hebt gehad met je "ik geloof het niet" en "jij mag die vergelijking niet maken, enkel wetenschappers die ik juist vind mogen die vergelijking maken"-statements

Citaat:
Als je het zelf zegt...
De uitdaging begint intussen wel wat afgezaagd te worden maar: proove me wrong. Weerleg dan eens onderbouwd wat er gezegd is. Wedden dat je dat ook nu nog steeds niet zal doen?
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden