Los bericht bekijken
Oud 12 december 2018, 09:04   #49
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
156.181
handtekeningen

wow , hebben ze geen spambot of zo bij vlaams belang die gaat ondertekenen voor hun? het is echt belachlijk
maar volgens deze mensen hier en in andere media zijn 75% tegen
wie kan dat ? iemand n verklaring voor?
Niet iedereen die tegen is, tekent dergelijke petities. ik ben daar bijvoorbeeld 1 van. Een klein beetje nadenken is niet verboden hoor.

Het gaat overigens om 75% van de redactie lezers die de bevraging hebben ingevuld. De vraag is uiteraard in hoeverre dit representatief is voor de volledige Vlaamse bevolking. Het lijkt me dus beter om een correcte bevraging te doen aan de mensen, middels een referendum. Dan weten we het eigenlijk voor eens en voor altijd wat de Belgische bevolking ervan vindt. Want het lijkt me ook niet zo te zijn dat het parlement een representatieve steekproef is voor wat leeft onder de bevolking op dat vlak.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden