Discussie: Taalgrens
Los bericht bekijken
Oud 30 november 2019, 18:47   #205
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hadden ze niet over heel Vlaanderen een netwerk van stedelijke en landelijke verdeling van de gronden uitgekiend??? Ik weet nog, toen ik jong was, oké hier of daar nog wat corruptie, maar binnenkort zou alles vastliggen en gedaan met die corruptie...

En toen inderdaad alle plannen eindelijke waren goedgekeurd... wat gebeurde er??? Voortdurende aanpassingen aan de plannen want ze konden zich toch niet vastpinnen op nog maar pas goedgekeurde plannen...
Noemden ze niet gewestplannen???

En één ding, NVa bestond op dat ogenblik nog niet en er was ook nog in de verre verte geen zicht op hen...
Zou het kunnen dat de voortdurende corruptie die ook Vlaanderen teistert en waar men vroeger over zweeg; nu wel ter sprake komt omdat er ook hier of daar een NVa mandataris aan meedoet...

Ik heb al gezegd dat we dringend moeten eisen dat NVa overal een tijdje aan de slag zal kunnen zodat dan eindelijk de daarvoor verzwegen corruptie overal aan de oppervlakte komt...
O ja, de gewestplannen van weleer. En die werden wel eens "bijgewerkt" en anders "ingekleurd" naar gelang de partij aan de macht en de politieke kleur van de begunstigde burger...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden