Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2015, 05:29   #24
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Het grondgebied dat de Duitsers bezeten tijdens WII was ook Emmens. Echter die grenzen waren hermetisch gesloten. Wie bij ons kon vluchten en in Engeland terecht kwam werd ingelijfd in het leger tegen den duits. Na grondig onderzoek of het geen spion was.

Wel al die vluchtelingen moeten niet zitten schooien in vluchtelingen kampen. Die moeten zich organiseren om te strijden tegen hen die hun land, huizen en grond klemen. Mannen in het leger en vrouwen voor verzorgen van gewonden.

Maar neen steeds opnieuw blijven ze bij de pakken zitten. Moeten wij het oplossen. Hopen ze nadien op geld voor de heropbouw zoals de Palestijnen. En nadien word met en beschuldigende vinger naar ons verwezen.

Laat ze in hun geïsoleerde zone vechten tegen elkaar, dat doen ze reeds gans de geschiedenis. Slavenhandel was hun eeuwige bedrijvigheid. Nu terug mensen handel en organenhandel en smokkelen van aardolie. Om hun doel te bereiken koppensnellen en terreur.

Zolang de grens open is en geld verdiend word via Saoedi Arabië en Turkije zal daar niet om Alla gevochten worden maar voor de Macht en de poen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline