Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2019, 18:49   #1662
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En die Iraanse troepen zitten in Syrië om aan hun gat te krabben ofzo? Nu u toch aangeeft dat het niet meer is om IS te verwijderen.
Heb ik dat ooit beweerd dan?

Citaat:
Niet rechtstreeks neen. Maar vertel eens, levert Iran geen wapens en adviseurs aan Hezbollah, Hamas en soortgelijken?
Aan Hezbollah ja , hamas nauwelijks tot niet. Hezbollah zit ook in Syrië en krijg mede van Iran Wapens. Het idee dat Hezbollah Israel aan het aanvallen is , is nonsense.


Citaat:
En erg dat dat is. Volgens uw woorden heeft Israël gewoon hoopje "opgevoerd kindervuurwerk " vernietigd.
Dat is wel een heel wonderlijke interpretatie van mijn woorden .
Aan het eind van de dag was het gewoon weer Israel die begon met het aanvallen van doelen in Syrië , gewoon omdat geen enkele militair uit Iran in heel Syrië willen hebben.

Welk belang heeft Iran bij het aanvallen van Israel ?? 0,0
In Teheran neemt men net zo goed beslissingen die het land moeten dienen.

Citaat:
Effe denken.
Iran heeft nogal fors bewapende buren. Pakistan met atoomwapens en Saoedi Arabië waar ze zowiezo niet mee overeenkomen.
En we hebben gezien in de Iran-Irak oorlog dat de Iraanse leiders geen graten zien in de vijand te bedelven onder de lijken van hun eigen "troepen".
Dat gecombineerd met de toch niet onaanzienlijke industrieële mogelijkheden, het kan dus snel verkeren.
De VS is op een paar maanden "hoezo een wereldoorlog is bezig" naar "effe naar oorlogsindustrie overschakelen om alle vrienden te bewapenen".
Denkt u nu echt dat Iran niet hetzelfde kan doen?
Ik denk zeker dat ze dat niet kunnen en ook niet willen. De Amerikanen bezitten zo ongeveer de helft van het totaal aan militair materiaal ter wereld , die kunnen dat wel ja
Citaat:
Niet in uw gedachten neen.
En velen met mij, zelfs in Israel.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden