Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2018, 14:34   #133
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat is waar wat ge zegt, dat van die richtingaanwijzer, alleen belanden die daardoor niet onder een auto hé.

Ik heb heel wat jaren tussen de 50000 en 80000 km per jaar gereden en ik heb al wel enkele boetes op gelopen in de dikke 50 jaar dat ik al rij, meestal overdreven snelheid. Dat is hier in Vlaandere ook niet moeilijk wanneer ge van het ene vogelekotje naar het andere rijd. Wij betalen hier de boetes van de Walen mee want in Wallonië staan er nagenoeg geen flitspalen.

In Rome heb ik nog maar één boete gehad en dat was om te parkeren op het Sint Pietersplein. De kettingen lagen naar beneden en er stonden een stuk of drie wagens (lichte vrachtwagens) geparkeerd van firma's die daar waarschijnlijk aan het werken waren. Ik zei tegen mijn vrouw toen,"amai, zie eens hoeveel parking", en heb mij daar bij gezet. Dat was de allereerste keer dat ik in Rome was. Ik heb die nooit betaald hoor. Intussen kom ik daar al een dikke 40 jaar maar niet meer aan het Sint Pieterspein. Ik rij er nog wel regelmatig voorbij.
LOL

Ik vind dat toch een mooi verhaal om op een familiefeest te kunnen vertellen. Nonkel Garry heeft ooit een verkeersboete gehad. Van Vaticaanstad. Op het St. Pietersplein.

Geniaal.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden