Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 4 september 2018, 08:02   #1478
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Ik was gisteren nog op een seminarie over de automobielsector. Het ging over de ontwikkelingen, wat er de volgende jaren te verwachten is, maar ook over de accijnsverhoging van de diesel (het echte waarom) en het boerenbedrog door de invoering van LEZ zones. Kortom vele uren met verschillende sprekers en discussiegroepen. Ook het E-rijden kwam er ter sprake.Een heel interessante dag waardoor vele aanwezigen hun ogen echt zijn open gegaan.

Op de vraag van wie wou een Tesla model 3 of een BMW 3 als salariswagen was het antwoord duidelijk : iedereen koos voor de BMW 3. Niemand koos voor de Tesla. Opmerking : alles was wel door BMW georganiseerd en het ging vooral over de leasemarkt (daarom als voorbeeld ook de BMW 3-reeks).

En speciaal voor Tavek : op 1 oktober dus geen stempelaar maar de start van een nieuwe carrière. In de autosector en een functie waardoor ik vanaf dan niet tweemaal maar honderdmaal zal moeten nadenken alvorens iets te zeggen. Laat staat te posten. Niet mijn favoriet merk maar de centen, de extralegaal voordelen en de salariswagen waren zodanig dat iedereen mij zot verklaarde als ik het niet zou aanvaarden.

(PS : de salariswagen wisselt heel regelmatig en is steeds het nieuwste topmodel. Natuurlijk met tankkaart. De wagens zijn eigenlijk demovoertuigen of wagens met voorinschrijving, directiewagens. Het mooie voordeel is dat er dan ook geen VAA op betaald dient te worden)
BMW autoverkoper

Proficiat !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden