Los bericht bekijken
Oud 18 april 2010, 18:34   #60
Hot Marijke
Staatssecretaris
 
Hot Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Locatie: Knokke
Berichten: 2.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Op wie stem je?
Met mijn beroep sta ik in pricipe boven of naast de politiek. Ik wil je we een omschrijving geven van mijn ideeën. Links stem ik nooit, omdat links alles verraden heeft waar ze voor stonden. CD & V en Open VLD moet ik ook niks van hebben, die maken er al jaren een zootje van. Onbegrijpelijk dat mensen zagen en klagen en toch voor diezelfde koppen blijven stemmen. Onvoorstelbaar dat klungels als De Clerck en Leterme terug hun postje krijgen nadat ze al bewezen hebben niet bekwaam te zijn.

Blijft over: de rechtse partijen. LDD nooit, ik vind de voorzitter een onbetrouwbare opgeblazen arrogante vent. Het Vlaams Belang heeft vele standpunten waar ik ook achter sta maar ik kan niet akkoord gaan met het feit dat er nog steeds neo-nazi's of hun afstammelingen in die partij zitten. Waarom nemen ze daar geen totale afstand van? Het N-VA heeft met Bart De Wever een van de intelligentste politiekers van het land. Hij wil het van binnenuit veranderen door deelname aan het beleid met zijn VB-soft. De vraag blijft: zal hij daar in slagen? Let's wait and see.
__________________
Lieve groetjes,

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden