Los bericht bekijken
Oud 19 december 2010, 23:35   #73
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Goed. Hier dan een suggestie:

Zeg een aantal -zoveel zijn het er niet maar ze vergallen door hun gedrag wel veel- professionele zageventen en -vrouwen eens stevig de wacht aan, ook al begaan ze niet direct overtredingen tegen het forumreglement.

Ik denk dan met name aan de notoire reanimeerders van reeds lang gestorven draden -vooral dan de draden die ze zelf hebben gestart- met één of ander nietszeggend postje dat de naam oneliner niet eens verdient. Die daarmee actuele draden 'naar beneden spammen' richting vergetelheid als het ware.

Ik denk ook aan mensen waarvan herhaaldelijk is gebleken dat ze van elke discussie een one-man/women-show proberen te maken. Aandachtshoeren (m/v) die opzettelijk discussies frustreren en op een ander spoor, te weten hun eigen spoor, proberen te brengen ter meerdere eer en glorie van zichzelf en hun persoontje.

Voorts denk ik aan mensen wier oeuvre voor het grootste gedeelte lijkt te bestaan uit het posten van louter linkjes of plaatjes, al dan niet vergezeld van de nodige smileys.

Tot slot denk ik aan mensen die ogenschijnlijk leuk lijken mee te discussiëren, maar die de boel op een verschrikkelijke manier aan het traineren zijn, bijvoorbeeld door het -tig maal herhalen van dezelfde vraag, ook al is daar al meerdere malen antwoord op gegeven, door consequent naast de zaak te antwoorden, door te focussen op kleine details en daar tot in het oneindige over door te gaan, door constant naar linkjes te vragen, ook al zijn die al weet ik hoe vaak gegeven, en ga zo maar door. Enfin u begrijpt wel wat ik bedoel neem ik aan.
Dat dit soort mensen dit vaak doet in de hoop dat anderen het zo beu raken dat ze uit hun slof schieten om dan snel op het rode driehoekje te klikken, mag verder geen verwondering wekken. Net zomin als dat het geen verwondering mag wekken dat dit soort lieden inmiddels zelfs door het 'eigen kamp' uitgekotst worden.

Ik zal hier uiteraard geen namen noemen, want dat schijnt dan weer verboden te zijn, maar ik denk wel dat de moderatie een bepaald idee zal hebben van degenen die ik hier bedoel. Zoniet, dan geef ik die op aanvraag wel in pm door.

Niets menselijks is mij echter vreemd, en ik heb me ongetwijfeld op alle punten al wel eens schuldig gemaakt aan het bovenstaande, maar het is geen modus operandi van mij. Maar ik ben het aan trollerigheid grenzende gedrag van die irritanto's die dat dag in, dag uit wél doen, namelijk goed zat.


Goed, ik ga me nu fijn voorbereiden op de storm van kritiek die ongetwijfeld over mij zal worden uitgestort voor het uiten van deze suggesties en grieven. "ja maar gij dit", "ja maar gij dat" enz enz. Maar goed, het moest maar eens gezegd worden.
Sus Iratus is offline