Los bericht bekijken
Oud 13 december 2018, 13:25   #18
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ach, ne gehandicapte en ne gepensioneerde maken eens gebruik van de 'achterpoortjes' die de wet openlaat staan.
Al is dat achterpoortje zelfs nog twijfelachtig. Als ze hier daadwerkelijk apart wonen maakt het volgens mij toch niet uit dat ze samen op verlof gaan?
Zou het een probleem geweest zijn als ze ginder ieder in een aparte hotelkamer verbleven?

En dan nog. Een hoop heisa over een paar tienduizenden euro. De rijke klasse lacht daar eens mee. Die 'frauderen' jaarlijks voor miljoenen. En ze lachen nog harder als ze zien dat de werkende mens zich kwaad maakt op een andere werkende mens die een paar euro's (al dan niet onterecht) van de staat lospeutert.

Van de week las ik nog dat een zekere Ferdinand Huts, blijkbaar iemand die niet op een euro moet kijken, vijf miljoen euro van het OCMW had afgefutseld om een lap landbouwgrond te kopen. (of toch iets in die trend) Is dat dan minder erg?

Soit, mijn idee; laten we ons niet door de politieke elite opjutten tot een heksenjacht op elkaar maar laten we diezelfde elite eens duidelijk maken dat ze eerst maar eens naar het grote geld moeten gaan kijken. Daar valt veel meer te halen. Maar het is natuurlijk lastiger om in hun ons-kent-ons wereldje te gaan hooien. De werkende mens wat verder pluimen is veel gemakkelijker.
Toch zeker als die zelf ook nog een duit in het zakje doet.
Zo is dat. Je kan de werkmieren niet genoeg tegen elkaar opzetten. Hoe meer dat die denken dat de nog kleinere werkmier met alle geld gaat lopen hoe minder zal er gesproken worden over wat het grootkapitaal allemaal wegmoffelt....Maar ja als die iets doen is dat altijd net binnen de zogenaamde regeltjes.....postbus bedrijfje in Luxemburg of in Panama....het is allemaal wettelijk en we kunnen daar niks aan doen

Die twee kleine garnalen in Tenerife gaan we te stekken hebben en moeten hangen.....

Wonen die ook allemaal echt in Monaco ?
https://www.gva.be/cnt/aid1434798/24...ieel-in-monaco

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 december 2018 om 13:29.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden