Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2012, 22:08   #34
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Als je met twee voltijds gaat werken en je moet dan nog elke cent omdraaien heb je veel te veel vaste kosten.

Een te groot huis misschien?
Een te grote wagen?

Investeren in vastgoed, bedrijven, in een eigen onderneming. Waarom niet eens wat goedkoper leven en wat meer geven aan "houdbare" dingen?
Goedkoper leven waar eindigt dat? Zelf uw eieren uitbroeden zodat je uw eigen kip kunt slachten omdat 6 of 8 euro te duur is om 1 gebraden kip te kopen?
Investeren in vastgoed terwijl je geen geld op je spaarboekje kunt zetten of we spreken van tientjes per maand?
Dus komaan eens realistisch zijn a.u.b.

Ik heb een eigen bedrijf en heel veel van mijn klanten zijn vrij dure winkels die steen en been klagen dat er zo weinig gekocht wordt. Dat is al een ganse tijd aan de gang en wordt per maand nog slechter.
Maar als ik die winkeliers er eens op aanspreek, dat 90 % van al wie voor hun vitrine passeert "niet" een vest van 899 euro of een paar schoenen van 290 euro kunnen kopen omdat ze nauwelijks 100 euro per maand te verspillen hebben dan bekijken ze me altijd eerst 5 minuten raar om dan toe te geven dat ze het zelf niet kunnen betalen wat ze zelf verkopen.

Wie heden ten dage er nog op speculeert dat de verkoop terug zal stijgen en de crisis zal eindigen ....heeft een steekje los of vertoeft op eenzame financiele hoogten (of beide)
Mambo is offline   Met citaat antwoorden