Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2013, 21:26   #21
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Het is nochtans al langer aan de gang en ik geef Pericles geen ongelijk, al is het de laatste tijd ook niet echt goedkoop meer. Maar pas op, de gemeenten en de staat spelen een spelletje op het vlak van de gewestplannen. Ze kunnen de landbouwgrond zomaar onteigenen voor een habbekrats.
Dat is al even immoreel als het gebruiken van een op onzin-gebaseerd concept van private eigendom dat diezelfde overheid mee helpt bekrachtigen.
En when the shit hits the fan, dan ga je zien dat het enkel de Staat was die jouw waardeloze papiertje 'Ik monopoliseer grond buiten gebruik' beschermde, en dat de doorsnee persoon geen zeik geeft om dat soort ridicule concepten. Of je gebruikt grond, of je blijft er met je monopoliserende poten af.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
In elk geval, voel ik me niet meer veilig op de bank. Ik heb intussen alles al overgeschreven op mijn zichtrekening via internetbankieren en zo snel als ik kan gaat het van mijn rekening af.
Hier geef ik U geen ongelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Ik denk ook dat de Italianen en Spanjaarden goed moeten uitkijken. Benieuwd of daar ook een bankrun gaat komen. Ik denk ook dat ze er goed aan doen om het af te halen. Dan is het hek van de dam. Ook wij zullen niet aan die storm ontsnappen.
Hopelijk is het hek dan serieus van de dam en komt er een ware omwenteling in ons op schuld-gebaseerd monetair systeem en onze gemanipuleerde economie. Liefst een echte oplossing, want ik vrees dat dat ook een katalysator is voor reeds-gefaalde links-autoritaire ideologieën die nog een redelijke aanhang hebben.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 16 maart 2013 om 21:29.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden