Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2006, 13:05   #12
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht
Dus... als ik het goed begrijp dan kan een vliegtuig dat zich in een gebouw boort, geen extra-explosie veroorzaken?
Maw. een gebouw is iets leegs zonder enige vorm van electriciteit, geen enkele gasvoorziening of watervoorzieningen.
Wat zou een explosie van dat kaliber veroorzaken dat de gebouwen invallen (Groter dan de impact m.a.w.)?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht
Ooh ja, ooit al eens het geluid gehoord van gewapend beton wat breekt? Het klinkt net als een BOM, maar ja, dat komt niet goed over, niet?
Nog nooit gehoord,ik kan er dus niet over oordelen.
Wat zorgde er volgens jou voor dat op dermate grote schaal gewapend beton "brak"?Hoe gaat dat in zijn werk?

(Los daavan,maar wel over beton:In de docu van de link wordt (o.m. door getuigen ter plaatse-ik denk eveneens o.m. door de Gouverneur van NY) gezegd/getoond dat het beton is verpulverd bijna tot stof,in tegenstelling tot wat men zou verwachten;brokken.Er wordt dan geclaimd dat dat enkel mogelijk is met explosieven.
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden