Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2019, 19:39   #926
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik heb je een voorbeeld gegeven.
Mannen uitsluiten omdat ze man zijn voldoet aan de wettelijke criteria om te mogen spreken van discriminatie.
Bij Unia die er anders als de kippen bij zijn discriminatie aan te klagen blijft het natuurlijk oorverdovend stil. Enkel Anke Van dermeersch was alert genoeg om die discriminatie aan te klagen.
Dat was nu net het makkelijke en verkeerde voorbeeld hé
Het gaat, zoals ik zei, over een maatregel die een vermeende discriminatie in de hand zou werken.
Die maatregel is zelfs niet eens in voege en noch georganiseerd door de overheid...het betrof hier enkel een dispuut in de de kamer met de vraag waarom Crevits dat 'toelaat'
Geen enkele uitspraak, tot nu toe, noch evaluatie wijst op discriminatie vanuit de overheid al dan niet georganiseerd of oogluikend toegestaan door de minister van onderwijs.
Dat is enkel aangekaart door het iemand van het VB mùet uiteraard eigen agenda
Want datzelfde figuur laat andere vormen van 'discriminatie' blijkbaar ongewenst en de partij wenst zelfs gescheiden onderwijs voor jongens & meisjes terug in te voeren

Afwachten die zaak

Probeer het nog eens...want uit je post kon ik enkel opmaken dat de voorbeelden legio waren
praha is offline   Met citaat antwoorden