Los bericht bekijken
Oud 16 april 2016, 10:04   #26
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Hmmm, ik ben zelf bij recordbank...

Ik heb een gelijkaardig feit meegemaakt bij een filliaal van recordbank, deze stamt wel uit november 2005 na mijn vrijlating uit voorlopige hechtenis...

Ik kwam langs en wou mijn spaargeld aanspreken en de agent in kwestie van dat filliaal liet me weten dat die rekening niet meer bestond in mijn account bij het filliaal zelf, op zich kon ik er weinig aan doen omdat de uitreksels van die bewuste rekening verdwenen zijn geraakt maar het echte bewijs hiervan heb ik nog in bezit dat die rekenng wel degelijk bestond....

Later heb ik bij mijn verhuis (november 2008) heel mijn dossier meeverhuist naar een ander filliaal en daar bleek mijn oorspronkelijke huurwaarborgrekening omgezet te worden naar een beleggersrekening...op zich vreemd...dus ik denk dat ik hier ergens met oplichting te maken heb gehad, ik zelf ben woonachtig in vlaams brabant...

Wat moet ik doen vermits het meer dan tien jaar geleden is om dat terug te halen...vermoedelijk denk ik dat voor ik in voorhechtenis zat 1 van de agenten bij een huiszoeking dat geld heeft kunnen verduisteren (verdwenen uitreksels) door vervalsing in geschrifte of door bevel van een onderzoeksrechter in beslag genomen....het is allemaal mogelijk maar ik heb geen bewijs om dat te toetsen...

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 16 april 2016 om 10:20.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden