Los bericht bekijken
Oud 30 september 2018, 17:43   #21
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Lol ja, ik dacht dat uw post sarcastisch bedoeld was. Dus antwoordde ik even sarcastisch. Maar blijkbaar meen je het. Er zullen ongetwijfeld geweldsdelicten de media niet halen maar ik geloof niet dat het wat uitmaakt (of dat het er honderden zijn in 4 dagen). Ik vind niet dat terrorisme of het geweld van een minderheid het hoofdargument mag zijn in de discussie over migratie en grenzen. Het zijn slechts symptomen, geen oorzaken. Het leidt ook af van de serieuzere gevolgen. Alsof het geweld onder de duim krijgen de werkelijke problemen en gevaren zal oplossen ...
Er zijn ook "werkelijke problemen" die we gewoon niet kunnen oplossen! Een verkeerde poging tot oplossing, zoals alle "malcontenten en echte plus valse vluchtelingen" hier te laten binnenstromen is er een voorbeeld van! Doe je dat wel, zoals sommigen zouden willen of voor normaal willen laten doorgaan, dan breng je je eigen land en je eigen bevolking in gevaar en het resultaat is uiteindelijk een ramp voor iedereen, en dan zal er niemand meer kunnen geholpen worden.
andev is offline