Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2017, 22:05   #5
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Raar dat iedereen de klimaatveranderingen wijt aan van alles en nog wat, behalve de overbevolking. Deze klok houd de stand bij van de wereldbevolking.

Het klinkt cru maar moeder natuur heeft altijd haar middelen om het evenwicht te behouden. Wat zou het deze keer zijn een dodelijk virus dat de helft van de wereldbevolking treft. Een gemuteerd Noro virus ofzo. Of een natuurramp, stijgen van de zeespiegel aardbevingen, of de supervulkaan onder Yellowstone park?

Of gewoon een zieke dictator, terroristenleider die dodelijke virussen de wereld in stuurt. En de laatste waar ik kan opkomen, is een atoomoorlog.

Oplossingen?
Geboortebeperkingen wereldwijd. Zich er niet aan houden is een sterilisatie of vasectomie verplicht. Bij een verkrachting kan de vrouw kiezen, kind houden of aborteren. Behalve als ze al de wettelijke aantal kinderen heeft, dan is het verplicht aborteren. Bij een gewone wettelijke zwangerschap is het ook de vrouw die kiest of ze het wil houden of niet. Vrouwen die het wettelijk aantal kinderen heeft of heeft gehad verplichte sterilisatie.


Verkrachters, pedofielen en andere zieke sex perverten hetzelfde sterilisatie of vasectomie. Liefst nog de doodstraf voor verkrachters en pedo's.
Mensen schuldig aan het verwaarlozen en/of het mishandelen en van kinderen, mensen die zich schuldig maken aan mensenhandel en voor handel in kinder (weeskinderen b.v.b.) sterilisatie of vasectomie. En voor de echte varkens op dit gebied gewoon de doodstraf, zoals b.v.b Dutroux.
De doodstraf terug invoeren voor zware criminelen waarvan het 100% vaststaat dat ze schuldig zijn.
Geen mensen meer maanden aan een 10 tal apparaten hangen om ze toch maar kunstmatig in het leven te houden.

Deze maatregelen zullen niet genoeg zijn, daarom stoppen met de mensen steeds ouder te laten worden, door allerlei ingrepen en medicatie. Ik hoef geen 100 te worden hoor.

Milieu misdadigers, en dan bedoel ik de echte grote bonzen die er rijk van worden, de doodstraf. Wegens misdaden tegen de planeet.
Tussen 1945 en 2000 zijn er meer dan 2000 atoombommen getest. Een volledige stop op het testen van dat soort milieubelastende experimenten.

Enz... dan ben ik nog waarschijnlijk tientallen mogelijkheden vergeten om het milieu te beschermen. En de wereldpopulatie een beetje minder snel te laten groeien.

Maar ik ben ervan overtuigt dat de overbevolking van deze planeet de schuldige is van de klimaatveranderingen.
Er zijn al wel wat mensen die het verband zien hoor.
Spijtig genoeg is het nog geen massaal ontwaken.
Een te groot percentage onderschat effectief het belang van onze aantallen als oorzaak of mede-oorzaak van de problemen die ons bedreigen.

Bewustmaking kost nu eenmaal tijd.
Goed dat je er aan wil meewerken
satiper is offline   Met citaat antwoorden