Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2018, 17:44   #51
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat iemand die een vijf jaar oude draad oprakelt een aandachtshoer is?

Aandachtshoeren zitten niet uitsluitend in het Rozenstraatje in Antwerpen achter de vitrine hoor. Ze bieden soms ook hun diensten aan op dit forum.
Wat betreft die Chinezen moet ik zeggen dat degenen die ik ken wel harde werkers zijn. Ik ga er regelmatig graag eten en voor minder dan dertig euro kun je U er volproppen zodanig dat je voor de rest van de week geen goesting meer hebt om uit uw zetel te komen.
Over de kwaliteit van hun eten durf ik mij niet uiten bij gebrek aan kennis terzake. Maar het smaakt in alle geval wel.
Daarbij doen ze in het openbaar niet zo onnozel als sommige varkens uit de zandbak. Van mij mogen ze er dus zijn en blijven.
Mogelijk is het in de grootsteden op sommige plaatsen anders maar ik heb uitsluitend mijn bevindingen opgedaan op de boerenbuiten.
Ik durf zelfs zeggen dat deze mensen veel vriendelijker zijn dan sommige Vlamingen. En zeker minder uit hun nek kletsen.
Misschien leeft er bij hen mogelijk de vrees dat ze ooit terug naar China moeten en dat ze daarom willen werken en minder opvallen.
Wat van anderen dus absoluut niet kan gezegd worden.
Niet alles wat wij hier binnen krijgen catalogeer ik dus automatisch als vuiligheid. En zolang ik mij baseer op persoonlijke bevindingen mogen ze hier kraaien zoveel als ze willen maar........voel ik mij absoluut geen racist.
Meestal heb ik zelfs het gevoelen dat dezen die mij een racist noemen zelf racisten zijn. Racisme tegenover de blanke man en vrouw bestaat dus ook maar dat mag niet gezegd worden.
Als ze alleen zijn zwijgen ze meestal maar in groep zijn het dikwijls vuige neanderthalers.
Misschien daarom dat ze geen varkensvlees eten?

Kom dat trouwens tegen. Je bent vriendelijk en speelt Bob voor een paar zatte kleuddes en ze beginnen je in de auto uit te maken voor hoeren.
Die dametjes zullen in het vervolg ook wel tweemaal nadenken.

Ooit had ik iets gelijkaardig voor. Dertig jaar terug. Ik heb toen ook een gemixt varken meegenomen in de auto. Pas een week nadien merkte ik pas dat de achterzetel doorkerfd was met een scherp voorwerp op wel twintig verschillende plaatsen. Sinds ben ik ook racist. Ik neem niemand nog mee.
Spijtig voor 95 % van dezen die hulp nodig hebben en verdienen maar die 5 % krapul maken het om zeep voor iedereen. En mogelijk heb ik nog geluk gehad. Ik durf er niet aan denken.

Laatst gewijzigd door werkman : 7 januari 2018 om 17:53.
werkman is offline   Met citaat antwoorden