Los bericht bekijken
Oud 8 april 2021, 07:55   #13453
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Waarom "blijft er niets van over"?

Het Westen steunde allerlei terroristen, en nu werden sancties ingesteld die bepalen dat elk bedrijf dat wil investeren in Syrische scholen, Syrische hospitalen, etc. geruïneerd moet worden. Die sancties zijn niet beperkt tot Assad en zijn kring, maar heel Syrië wordt geviseerd. Die sancties werden nooit mits enig publiek debat gelegitimeerd.
Ik ken persoonlijk een bekende Groen! politicus. Als ik daarover begin doet hij zijn uiterste best om van onderwerp te veranderen. Als het echt niet anders kan zegt hij dat de geheime dienst, de CIA en andere organisaties in werking treden, en dat daar tegenin gaan gelijk staat met politieke zelfmoord.

Toen ik over dit forum begon waarschuwde hij me dat ze gemakkelijk mijn ip adres kunnen opzoeken en me op allerlei manieren kunnen pesten, dat ik ook anoniem moet oppassen. Maar ik ben al jaren actief op dit forum, nu zomaar mijn mond houden lukt gewoon niet.
Je hebt gelijk dat de VS en het Westen veel te actief is geweest in de Arabische landen met oorlog voeren.
Ze hebben de grote leverancier van terroristen SA te lang gesteund om er geld aan te verdienen.
Hopelijk is deze tijd nu voor bij.

Poetin past beter in het straatje van de Arabieren en de terroristen.
Poetin heeft Turkije als grote bondgenoot en daar zal Europa en het Westen
haar geopolitiek drastisch moeten zien .
Niet alleen Amerika first ,ook Europa first en een sterk bondgenootschap met Engeland ,Canada, Australië en New Zeeland.

China is de grootste economische concurrent geworden en Rusland ,Turkije en de Arabieren onze grootste gevaren voor onze veiligheid.

Daarom een sterke defensie , een sterke economie en een sterke samenwerking heeft Europa en het Westen nodig, om bedreigingen te lijf te gaan.

Laatst gewijzigd door cato : 8 april 2021 om 07:56.
cato is offline   Met citaat antwoorden