Los bericht bekijken
Oud 24 december 2015, 17:21   #90
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Ik heb nergens gezegd dat een zelfstandige zijn statuut kiest om te frauderen, wel dat hij voor hetzelfde loon minder sociale bijdragen genereert en veel schnabbelt. Ik neem hem dat trouwens niet kwalijk.

Uw vraag us weer naast de kwestie. Maar het feit dat je me hardnekkig woorden in de mond blijft leggen, je snapt het niet of je voelt je in het nauw gedreven.

Zoals je zegt er zijn tal van factoren , ook om even geen zelfstandige te zijn. We zien wel, misschien ga ik ooit terug aan de slag als zelfstandige. Geld is niet het belangrijkste, wel een interessant project.

En kan je eens zo eerlijk zijn om me geen woorden in de mond te leggen, woorden die ik helemaal niet gezegd heb.
Ik heb op jouw uidrukkelijke vraag waarom men kiest om zelfstandige te worden een antwoord gegeven! Ik herhaal 'omdat er tal van redenen zijn waarom iemand zelfstandig wenst te worden'!

Als ik al jouw quotes naast elkaar leg, komt het erop neer dat je vindt dat een zelfstandige minder sociale bijdragen betaalt dan een werknemer en dat je het daar niet zo heeft op begrepen.

Vervolgens heb ik je laten overwegen om dan toch ook maar in dat statuut te stappen. Welke woorden heb ik nu precies in jouw mond gelegd?

Als je niet akkoord bent met het vorderen van sociale lasten, zowel werkgever als werknemer, dan is het je volste recht om daar jouw mening over te geven, maar bedenk meteen ook dat het het volste recht is van anderen om dat een tikkeltje te nuanceren.

Alsnog een prettige kerst!
coro is offline   Met citaat antwoorden