Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2024, 07:41   #14
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Slowakije is zich zo mogelijk harder aan het opstellen dan Hongarije. Slowakije wil dat de slachting, die de belangen van de Angelsaks dient, stopt.

(fig.)
Ik zag daarvan juist deze video passeren
https://t.me/TheIslanderNews/4600

Een opvallende opinie in het Europees Parlement die men kan beschouwen als een gevolg van de attitude hier door sommigen toegejuicht om in Oekraïne slaaf tegen slaaf te laten vechten, denkend de derde hond te kunnen zijn in het zogenaamde 'westen'. Maar Radakovski zegt hier dat mensen zich wel eens langs andere lijnen zouden kunnen verenigen als dit zo verder gaat, waarbij de Europese eenheid in gevaar komt.

Uiteraard heeft hij gelijk te kijken naar de VS als degene die hier een verdeel en heers spel tussen Europa en Rusland pogen te spelen, het meeste olie op het oorlogsvuur gegooid hebben, en een grote hindernis voor vrede zijn.

Zonder de VS en hun gestook in Oekraïne was het nu geen oorlog in Europa is mijn opinie. En Europa zou er vrijer en welvarender voorstaan. Helaas wordt die opinie vooralsnog uit de VS gedomineerde Europese media gehouden, waar ook de meeste Europese politici toch hun boter vandaan halen. Pro VS brainwashing gegarandeerd. De lage handen lopen op dat gebied zelfs op kop in Europa.

Deze vertaling is lichtjes anders dan die wat u gaf:

Citaat:
Slovak MEP Miroslav Radakovski:

"If you do not stop supplying weapons to Ukraine and killing Slavs, we Slavs will unite as brothers, and I believe we will unite and level Western Europe to the ground. I'm sure no one here wants that."
The Ukrainian conflict is a US problem, it is their interests. The European Union will turn into a vassal of the USA. We must start peace talks, but without the participation of the Americans. We must stop this murder.
De Slaven zijn met 350 miljoen als ik me niet vergis.

Laatst gewijzigd door Bach : 17 januari 2024 om 07:59.
Bach is offline   Met citaat antwoorden