Los bericht bekijken
Oud 11 april 2018, 20:35   #183
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik heb er een korte samenvatting van het artikel bijgeschreven en zelfs dat heb je niet gelezen.
Ik heb dat wel gelezen maar ik vond het bijzonder oninteressant. Als ge klaagt dat niemand leest wat ge schrijft, dan ligt de verantwoordelijkheid bij u zelf.

Kijk hoe iedereen, inclusief gij, springt op mijn posts om te reageren. Wel , dat is omdat ik interessante zaken schrijf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zoals ik hierboven schreef: dat deze aanslag niets met moslimterrorisme te maken heeft neemt de andere problemen niet weg. Mijn overwegingen die je hier aanhaalt blijven gelden. En dat heeft niets met zelfmedelijden te maken maar alles met het feit, dat onze maatschappij een richting uitgaat die zeer veel mensen (ikzelf inbegrepen) absoluut niet zien zitten. En nu heb ik alles gezegd wat ik in deze draad te zeggen had. Je doet ermee wat je wil maar ik verspil aan jouw gebral in deze draad geen woorden meer.
Wacht wacht, dus als ik u nu begrijp (en zou geloven, wat ik niet doe) dan was die zelfmoord van die duitser gewoon een drogreden om weer te beginnen klagen over moslims.
Ok, da's belachelijk. Start dan gewoon een thread over uw hartenpijn ivm moslims, en misbruik geen feiten die niets met moslims te maken hebben.
geertvdb is offline