Discussie: Hoe VB verslaan?
Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2006, 01:09   #56
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Racisme is de meest uitgeholde en verwaterde term van de laatste 20 jaar geworden, dat u dat als voorbeeld aanhaalt Ik bedoel maar, voor mij is racisme qua betekenis gebonden aan RAS. Tegenwoordig echter valt blijkbaar het kritiek hebben op ongebreidelde immigratie of op een bepaalde achterlijke godsdienst daar ook al onder.
Nu ja, de rechtbank kan er ook niets aan doen dat bepaalde achterlijke, op hun tenen getrapte VB-kiezers, niet inzien hoe gevaarlijk het is om haat te zaaien binnen in een maatschappij. Problemen heb je altijd, met of zonder immigratie en met of zonder godsdienst.
Het VB streeft naar een soort van utopisch Vlaanderen dat nooit heeft bestaan en nooit zal bestaan.

By the way, als u goed had gelezen zou u hebben geweten dat ik niet eerst de term "racisme" als voorbeeld gebruikte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Wat betreft aangepast zijn op zijn minst een aantal criteria véél duidelijker op te stellen:

- degelijke kennis van het Nederlands
- respect voor scheiding kerk- en staat
- geen criminele feiten

Mensen die naar hier komen en die aan 1 van die 3 dingen niet voldoen kunnen hier niet blijven imo. En mbt het Nederlands is er natuurlijk een periode waarin u de taal kunt leren indien u ze (nog) niet machtig bent.
Buiten punt 3, klinkt dit zeer redelijk.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 9 augustus 2006 om 01:14.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden