Discussie: Abortus: enquête
Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2020, 00:05   #1159
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ik stel voor dat je zijn posts eens opnieuw leest. Het gaat daarbij niet meer om het leven van een ongeboren vrucht te beëindigen maar om eender welke mens te doden, zogezegd om de kansen tot het verder zetten van de eigen genen te verbeteren.

Dit vind ik een zeer fanatiek idee. Jij niet soms?
Ik hoef zijn posts niet opnieuw te lezen om te weten wat hij schrijft en om 't ook nog eens te begrijpen itt jou.

Waar denk je dat oude spreekwoorden zoals 'de een z'n dood is de ander z'n brood', 'het leven is 'n strijd' etc vandaan komen?

Natuurlijk wil elke soort z'n eigen genen voortzetten, niet andermans genen.

Ondertussen heb je mijn vraag wel handig gepareerd.

Wel, ik zal zelf antwoorden; jullie zijn allemaal even hypocriet, dat is wat patrick aantoont, want je gaat er mee akkoord dat leven beëindigd wordt binnen 'n bepaalde termijn, daarna kan/mag 't niet meer, en zelfs die termijn verschilt van land tot land. Niemand kan vertellen waarom, enkel wat vage ''verschillende belangen'' & ''compromis".

Maar als de wettelijke termijn wordt opgetrokken tot...18/22 weken, dag van geboorte blaten jullie net zo hard mee als nu dat dat 'n perfect compromis is.

Beginnend leven beëindigen is beginnend leven beëindigen, om 't even binnen welke termijn.

Patrick zet jullie hier allemaal te kijk als hypocrieten.
SDX is offline   Met citaat antwoorden