Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2015, 10:33   #55
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Het frustrerende aan die politieke correctheid vind ik dat men geen rekening houdt met het feit dat racisme in 2 richtingen werkt! Soms is het zo absurd dat wij al racisten zijn als we durven protesteren tegen racistische opmerkingen van allochtonen.

Waarom is een moslim die "vieze Belg" roept géén racist? Als kind ben ik vaak benaderd geweest van "hé! hé! hé!" en dan kijk je op en dan zegt die "Wadist, racist ofwa? Vuile racist, ik slaag op uw vieze lelijke smoel!".. Meneer Torfs mag mij eens uitleggen waarom dat geen racisme is.

Doe maar eens een krant open "racistische moord" is ALTIJD van wit naar zwart, van West naar Oost, van niet-islam naar islam.

Een allochtoon die een Belg zomaar neerknalt is een "daad van zinloos geweld" of "een man van X jaar oud die een moord pleegt", maar nooit een racistische moord??? Zelfs als er al staat dat het een allochtoon is, staat er nog altijd niet dat het een daad van racisme en/of discriminatie is.

En qua discriminatie moet de gemiddelde moslim niet veel zeggen... Hij zegt dat ze allen broeders zijn maar een soenniet knalt ne sji'iet af omdat hij de Koran "anders leest" en zijn vrouw moet gesluierd zijn en haar benen openen op commando van zijn man, mag geen auto rijden en geen mening hebben over dingen en altijd ja knikken op wat mannen zeggen. "Sois laide et tais-toi" En 2 mannen die elkaar liefkozen worden brutaal afgemaakt.

Wie zijn de grootste racisten? Wij natuurlijk.. En waarom wordt dat zo gemaskeerd door de media ? Omdat ze gewoon SCHRIK hebben!
2!
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline