Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2018, 14:38   #1158
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
we hebben enkele dagen geleden de 8 ste verjaardag van deze knoeiboel mogen vieren
U bent echt geen uitzondering hoor.
Ik 'vierde' onlangs de 17de verjaardag van mijn moeders onnatuurlijke dood.
Daarin begrepen zitten 5 jaar rechtzaken tegen de dader, 5 jaar rechtzaak van de dader tegen mij en 5 jaar pogingen allerhande om mijn toegekende schadevergoeding te krijgen. En dan mis ik nog ergens 2 jaar blijkbaar...

En momenteel staan we zo ver dat ik de taart voor de 18de verjaardag al wel kan bestellen want het einde is blijkbaar nog niet in zicht.

Een goeie raad: investeer in een advocaat die weet waar hij mee bezig is. Als ik die sinds het begin van alle ellende niet had gehad was ik ondertussen al lang compleet gepluimd geweest.
Tweede goeie raad: heb je eenmaal een goeie advocaat gevonden, blijf er dan zelf met uw vingers vanaf en laat hem het werk doen. Ik weet het niet zeker maar ik zou er niet van verschieten dat uw vertelsels hier en op andere fora uw zaken misschien dan niet direct schaden maar toch zeker geen goed doen. Overleg zoveel u wil met uw advocaat als u wil maar laat het werk aan hem over.
Derde goeie raad: heb geduld, heel veel geduld.
Vierde goeie raad: denk gaandeweg dat je niet degene bent die door uw zaak openbaar te maken degene bent die het rechtssysteem gaat veranderen.
Vijfde goeie raad: trek ne Westmalle Tripel open.

Succes.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden