Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2018, 20:53   #1159
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
U bent echt geen uitzondering hoor./...../trek ne Westmalle Tripel open.

Succes.
Als justitie hier in België echt eerlijk is dan moet men een maximum leeftijd plakken op het indienen van een dossier. Eens de vijftig voorbij leef je toch niet lang genoeg om een uitspraak te mogen aanhoren.

Verder moet ik meegeven dat ik zonder mijn vragen op het juridisch forum nooit op de juiste weg zou zijn geholpen. Ook hoop ik dat het toch een verschil uitmaakt dat de 'daders' in dit dossier in dienst zijn van de overheid- ik kan niet aannemen dat er geen verschil zou zitten tussen de handelingen van mensen in overheidsdienst en de daders die in uw dossier de zaken al 18 jaar rekken.

Ook spreek je van een advocaat die weet waarmee hij bezig is...
Als morgen dit dossier in de openbaarheid wordt gegooid zal je merken dat er een hele meute ambtenaren zelfs niet weten waarmee ze bezig zijn.
Straf dat ik dit nu zeg, maar wat in dit dossier de laatste jaren is afgezeverd is niet alleen hun fout. De hele opzet rond de aanvaarde 'bewijsvoering' trekt op geen kl***n.

Justitie in Namen zegt 'wit' - Justitie in Mechelen zegt 'zwart'.
Een logisch denkende burger zou zeggen - laat ze even met mekaar overleggen.
Vervolgens stoten we op de realiteit van België en dan zegt de top van justitie en de top van de fiscus: Dat gaat niet, hier zijn geen procedures voor....

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 maart 2018 om 20:54.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden