Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2022, 19:18   #45
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1 Bekijk bericht
Ik hoop dat u beseft dat dit praatje evenzeer uit de mond van PVDA komt die ook anti-Westers zijn. Wat moet het toch een moeilijk leven zijn om in een democratie te leven, waar mensen daadwerkelijk op iemand moeten stemmen vooraleer die verkozen is. Wat moet het toch een hel zijn om in vrijheid te leven want het behoedt iemand niet om domme keuzes te maken. Lang leve de ondemocratische politiestaat waar u een schema krijgt hoe de dag eruit ziet. Weg met het westen...

1 wereldomvattende staat: U bedoeld wat de VN probeert de doen maar dan 100 keer erger. Dus bent u dan pro Marakesh pact, hetgeen dat door een wereld staat light ontwerpen werd. Soevereiniteit is totaal niet voor uw Belang, want u bent voor een wereldstaat. Wat aandeel heeft een Vlaming daar nu in.
Ik dacht nochtans dat dat één staat gegeven een wensdroom van de PVDA is. Het is in alle geval niet aan mij besteed.
Weg met EU daar sta ik vol achter, weg met het Westen dat laat ik aan u...

Verder is het niet mijn fout dat de PVDA zich af en toe op een of ander punt redelijk opstelt. Ook een kapotte klok geeft af en toe de juiste tijd aan...

Nog iets van inhoudelijke reactie misschien?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden