Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2022, 21:06   #50
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1 Bekijk bericht
Weg met de EU.? en je was ook anti Navo zeker?

Ik ken een land dat niet in de EU zat en niet in de NAVO.
Hun imperialistische broer Rusland is er nu oorlog mee aan het voeren.

Het Verenigd Koninkrijk heeft een grotere klap gekregen door de Brexit dan door de Corona pandemie. Wat een onding die EU, voor rijkdom en welvaart zorgen. Hogere handelsbarrieres dat is wat we willen.

Wat een onding die NAVO dat er voor zorgt dat wij sinds we er lid van zijn geen oorlog kennen.
Nope. Ik ben tegen de uitbreiding van NAVO grondgebied omdat dat de EU niets oplevert dan extra spanningen en betwistingen en ons enkel veel belastinggeld kost.
De enigen die daar iets uit halen zijn de VS die in nagenoeg elk Oostelijk land dat tot de NAVO toetreedt zo snel mogelijk basissen en of raketten zet.

Ik vindt het wel edel van u dat u zo goed voor onze over de Oceaan wonende niet buren zoveel van mijn belastinggeld overhebt maar zelf ben ik een ietsje te arm om dat toe te juichen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden