Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2019, 23:46   #4441
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als de vrijheidsstrijders als legereenheden zouden opereren
om aan de grens met Israël aanvallen vanuit Israël te stoppen, dan zijn het geen terroristen.Dan zijn het soldaten.
Dit is al meerdere keren gebeurd, alleen hadden ze de middelen niet om weerstand te bieden .
Met uniformen heeft terrorisme niets te maken. Wat is uw definitie van terrorisme eigenlijk ?????????

Citaat:
Als diezelfde helden vanuit een speeltuin, hospitaaldak of soortgelijke humane infrastructuur ongerichte aanvallen lanceren op Israël, of met zelfontploffers gerichte aanvallen plegen op Israëli burgers, dan zijn het terroristen.
In dat geval zijn de Israeli ook terroristen . Ze schieten doelgericht op ziekenhuizen en VN opvanghuizen , of gooien fosfor bommen
, allemaal in de wetenschap dat de kans op een treffer heel groot is. Nog erger dus .
Een vuurpijl die vanaf een ziekenhuis zou komen rechtvaardigt het
bombarderen van ziekenhuizen e.d. niet, sterker nog het is een
schoolvoorbeeld van terrorisme !!


Citaat:
Wat de sneeuwvlokjes ervan vinden, daar veegt Israël zijn gat aan. De boze brieven van de VN zijn prima WC papier.
Vandaar dat ze zo veel geld aan propaganda uitgeven

Citaat:
Het conflict van "Israël" is al veel langer bezig van een paar decennia
Tjiens, nu telt het geschiedenisgebeuren wel mee voor u.
Het Israelisch Palestijns conflict spreek ik over . En dat is nu nog steeds bezig .
Ik heb nog nooit gezegd dat de geschiedenis onbelangrijk is, dat is uw eigen verzinsel. Wat ik wel heb gezegd ga ik niet herhalen.

Citaat:
Dus Israëli burgers zijn paranoïde omdat er regelmatig iets ontploft in hun tuinen, restaurants, bussen enzoverder?
Met dank aan hun overheid , die te stom was om in te zien wat de effecten van hun beleid zouden zijn.
, de effecten van bezetting .

Dreiging neemt nu eenmaal toe wanneer je zelf grof geweld toepast, en maatregelen die een normaal leven onmogelijk maken, dat is altijd zo.
Is het laten toenemen van de dreiging wel zo'n goed idee als je de bevolking wil beschermen ??? denk het niet.


Citaat:
Genoteerd, eigen volk beschermen is crimineel.
Wanneer Palestijnen dat doen ja (in uw beleving)

Bescherm je het volk wanneer je speelgoed voor Palestijnen verbied
of Bon Bons , en andere onzinnige shit ?
Israel doet heel veel wat niets met het beschermen van de bevolking van doen heeft , denk ook aan de sloop van huizen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden