Discussie: BUB en B-plus
Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2005, 16:11   #15
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Bwaaaahahaha! Dat is wel de beste illustratie van hypocrisie. Ik ga mij lid maken van Groen! en het Vlaams Belang denk ik. Maar ideologisch leun ik natuurlijk wel het dichtste bij de LSP aan.
U mixt twee verschillende zaken.

BUB is een politieke partij, B-Plus is dat NIET. B-Plus is een drukkingsgroep waarvan meerdere politici lid zijn (o.a. Philip Heylen (CD&V), Pierre Chevalier (VLD),...).

Gaat u die mensen dan ook veroordelen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 24-07-2005 at 17:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Bwaaaahahaha! Dat is wel de beste illustratie van hypocrisie. Ik ga mij lid maken van Groen! en het Vlaams Belang denk ik. Maar ideologisch leun ik natuurlijk wel het dichtste bij de LSP aan.
U mixt twee verschillende zaken.

BUB is een politieke partij, B-Plus is dat NIET. B-Plus is een drukkingsgroep waarvan meerdere politici lid zijn (o.a. Philip Heylen (CD&V), Pierre Chevalier (VLD),...).

Gaat u die mensen dan ook veroordelen?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Bwaaaahahaha! Dat is wel de beste illustratie van hypocrisie. Ik ga mij lid maken van Groen! en het Vlaams Belang denk ik. Maar ideologisch leun ik natuurlijk wel het dichtste bij de LSP aan.
U mixt twee verschillende zaken.

BUB is een politieke partij, B-Plus is dat NIET. B-Plus is een drukkingsgroep waarvan meerdere politici lid zijn (o.a. Philip Heylen van de CD&V).

Gaat u die mensen dan ook veroordelen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 24 juli 2005 om 16:12.
Kim is offline