Los bericht bekijken
Oud 10 december 2017, 17:46   #2
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.726
Standaard

Ik ben niet betrokken in de zaak. Ik lees soms het topic in kwestie.

Hier mijn bedenkingen:
- bvba La Campinia kan mijn raadplegen in het KBO.
- In de publiek opvraagbare jaarrekeningen staat vermeld dat EMD Accounting & Tax de boekhouding voert en de jaarrekeningen opstelt.
- Er is een vermoeden dat de zaakvoerster en ex-zaakvoerder instemmen met de publiekmakingen van "De bedrijvendocter".
- 1.429,74 € voor het opstellen van een proef- en saldi van een bvba in een uitzichtloos quasi-faillissement is veel. Uit het "recht van antwoord" blijkt bovendien dat ontoelaatbare fouten in zaten ( beginbalans 2x geboekt!)
- De "bedrijven docter" heeft een kwalijke reputatie. Als EMD volledig terecht weigert een staat van de activa en passiva op te maken is het lomp om hem toch een proef- en saldi te bezorgen.
- De advocaten tegen "de bedrijven docter" geven zijn opzet weer. Dat impliceert ook dat EMD niet naïef was.
- Proef- en saldi is gewoon een uitdraaibaar uit een boekhoudpakket. Normaal komt dat niet bij de cliënten terecht. Er wordt normaal ook geen extra kost voor aangerekend.
- De bijdragen op dit forum van "de bedrijven docter" zijn zo vol van eigendunk en potsierlijkheid dat ze niet door een vrije-beroeper ernstig te nemen zijn.
- De "bedrijven docter" is reeds meermaals verbannen op andere fora: http://forum.politics.be/showthread....32#post8090032
- De amusementswaarde van zijn bijdragen alhier is onder nul als die leiden tot aangetekende schrijvens.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden