Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2019, 14:20   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Over wie gaat dat ?
Bronvermelding ?
gaat het over een brede beweging ?
kun je dat geloofwaardig kwantificeren ?
krijgen we de klassieke katholieke truuk om 1 incident uit te vergroten alsof het om een algemeen probleem gaat ?
Als je op de link in m'n vorige bijdrage geklikt had, zag je de progressieve meiden van Planned Parenthood lopen dansen, zingen, hun abortus vieren.

Nergens spreek ik over 'n algemeen probleem (alhoewel ik meerdere filmpjes gezien heb waar de progressieve meidjes opscheppen over-, trots zijn op-, hun abortus vieren).

Ik ben niet katholiek, noch anders-religieus. Ik spreek voor mezelf als moeder die haar kind verloor, en bij 'n tweede zwangerschap 'n inwendige bloeding kreeg waardoor ik 'n miskraam had en er bijna zelf 't leven bij inschoot.
Voor mij is dit dus gevoelsmatig, maar alsnog zou ik nooit op de barricaden staan om 't te verbieden, want,
Ieder moet dat inderdaad voor zichzelf uitmaken, daar ben ik 't nooit oneens over geweest. Ook de 'dokters' die de 'procedure' uitvoeren moeten dat voor zichzelf uitmaken.

Ik merk wel op dat dit niet met 'wederzijdse' toestemming gebeurt.
Nu kan je, in 'n vroeg stadium vd zwangerschap, wel beweren dat 't nog geen menselijk leven is, maar bij 'n late term abortion is dat niet 't geval. (Waarvoor de lichten werden ontstoken op One WTC, om die 'late term abortion bill' te vieren).

't Ongeboren kind wordt althans niet om toestemming gevraagd.

Maar zoals ik eerder schreef, kan ik enkel toejuichen dat die gedegenereerde soort (die daar staan dansen en springen) zich niet voortplant.
SDX is offline   Met citaat antwoorden